HaPpY .LiFe .LoVe

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد/نگهش دار به موسی شدنش می ارزد!!!

HaPpY .LiFe .LoVe

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد/نگهش دار به موسی شدنش می ارزد!!!

ماجرای پسر حرف گوش کن !!


 پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی

پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم

پدر: اما دختر مورد نظر من، دختر بیل گیتس است

پسر: آهان اگر اینطور است، قبول است



پدر به دیدار بیل گیتس می رود

پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم

بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند

پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است

بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است



پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود

پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم

مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!

پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!

مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد

و معامله به این ترتیب انجام می شود


نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینی

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا 1389/10/19 ساعت 02:36 ق.ظ http://dar-jostejooye-khoda.blogfa.com/

مرسی عزیزم خیلی جالب بود.

موج 1389/10/19 ساعت 11:21 ق.ظ http://hecatompylos.blogfa.com/

سلام مطالبتون خیلی جالب بود با اجازه لینکتون کردم.

سلام.خیلی قشنگ و جالب بود اگه مطلب جالبی مثل این رو داشتید برام میل کنید
mohammadyaghobi.blogfa.com

هومن 1389/12/01 ساعت 07:30 ب.ظ

هومن وارد میشود

مرتضی 1389/12/11 ساعت 12:47 ق.ظ

اپـــــــــــــــــــــــــــــم . $$$$$
اپــــــــــــــــم .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

اپم گذری نیم نگاهی نظری تورا چشم دراهم



شکســـــت چشــــم های تـــو رکورد دلربائی و

عجیـــــب می کنـــد غمت به مُلک دل خدائی و

تمـــــام هــم و غّم من شده ست فکر و ذکر تو

به ایـــــن امیـــــد زنــده ام که از درم در آئی و

بـــــه حال زارم افتـــــدت نــگاه و باورت شود

تمــام دردم از تـــــو و بـــــــه درد من دوائی و

چو از تو هست درد من زتوســت هم دوای من

نه خواستم نه خواهــم از بجــز تو من شفائی و

کســــی دگـــــر دل مــــرا نمی رهــاند از قفس

توئــــی فقــــط امـــید دل که شُهره در وفائی و

به طلعـــــت نـــــگاه اگـر فروغ چشم من شوی

به یـــــک کــــرشمه از پـــس غــم دلم برآئی و

گمـــــان نمی کنـــــم شـــــود زخوبروئی تو کم

زدیـــــده ی یتـــــیم مـــــن غبــــار غم زدائی و

ببیــن چگــــونه در تـــــب خیـــــال توست آینه

بعیـــــد نیســـت از تو اینــــــچنین هـنر نمائی و

بـــــیا کـــه مـن به دور تو بگردم از صمیم جان

بیـــــا که کـــار طبـع من شود غزل سرائی و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد